Старе куће – препорука

Из преписке

  • Извор: Старе куће (југоисток Србије), видети више на истоименом профилу на Фејсбуку

    Извор: Старе куће (југоисток Србије), видети више на истоименом профилу на Фејсбуку

    • Napisao sam vam da neke kuce koje su slikane ne mogu da se setim iz kojeg su mesta.Slike do sad koje su postavljene 70% je jugoistocna Srbija. Zao mi je.

    • 4:21pmСазвежђе ЗАВЕТИНА

      Верујте, дивно је то што радите; уживао сам прегледајући фотосе снимљених старих кућа; али, као што сам вам већ скренуо пажњу, увек напишите легенду, најкраћу могућу белешку о свакој кући, јер то може бити изузетно вредна документарна грађа, и сада, и кроз десет, а нарочито кроз 50 година…Све најбоље

    • Ето, то је то! Молим Вас, послушајте ме: убудуће уз фотоапарат носите и бележницу са собом, најбоље ако је тврдо укоричена, и увек убележите док је још свеже сећање. Ја сам родом са североистока Србије, живим у Београду, али повремено путујем на југоисток Србије, Радан, село Ивање и шире, и тамо сам видео лепе примерке сеоске архитектуре…Увек забележите. Јер ће то што радите имати много више смисла, и за обавештенe и за необавештен свет…

    • Човече, драги! Па то је читав архив. Добро, али убудуће, ја говорим о данима пред Вама: забележите увек, просторно одредите, јер онда радите велику ствар, онда то није само хоби…

      Напишите нешто о том Вашем раду, нема везе ако нисте вешти помоћи ћемо, можда нешто и публикујемо из ваших бележница, наравно, ако Вас то занима. Наћићете нашу адресу, интернет адресу лако…

    Сугестија: зашто не напишете уз фотографију сваке старе куће коју публикујете и кратку Легенду, тј. белешку: где је и када кућа снимљена, ко; колико је стара, ако знате, итд. Најкраће….Све најбоље

  • Najkrace: slike su slikane u zadnjh 10 godina i neznam tacno koja se gde nalazi. Upavu ste niste prvi koji to pitate ali zelim da sacuvam slike od zaborava. Imam stotine hiljada slike sa kucama pa valjda cu da ih izbacim za godinu dana. Pozdrav

2 мишљења на „Старе куће – препорука

  1. Ovo mi je odušak u životu, a radim neke sasvim druge stvari,a odvojim vreme da odem u divljinu i slikam prirodu, sela životinje. A otvorio sam ovaj profil jer mi je žao da ove divne kuce ne vidi narod a toliko je to majstorski urađeno i ova Sebija (narod) potiče iz njih. (Vlasnik profila Stare kuće)

  2. Радите одличну ствар, радите као ентузијаста; не одустајте; и послушајте ме, у оном што сам посаветовао… Кроз десет, двадесет година, Ваш напор ће бити драгоцен…

Оставите одговор

